Hudobný priemysel presiaknutý satanizmom - Christianitas

Hudobný priemysel presiaknutý satanizmom

Matej Gavlák
28. apríla 2022
  Spoločnosť


PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!

V januári som napísal článok poukazujúci na to, ako veľmi sú niektoré programy na službe Netflix inšpirované satanizmom.1 Avšak skutočným preborníkom v propagovaní satanizmu a okultizmu je hudobný priemysel. A teraz nie je reč ani tak o rockovej hudbe – čo je všeobecne známy a prijímaný (!) fakt –, ale o bežnom pope, aký každodenne znie aj zo slovenských rádií.

Billie Eilish
zdroj: youtube.com

Videoklipy k týmto piesňam sú našim dušiam mimoriadne škodlivé a to isté možno povedať aj o textoch. Vizuál však v rádiách nevidíme a mnohí z nás textom nerozumejú. No rovnako tak možno predpokladať, že samotné tóny sú pre naše podvedomie mimoriadne škodlivé a my sami si ani neuvedomujeme, ako negatívne na nás a naše správanie, či nálady vplývajú. Aj preto ja osobne napríklad rádiá a bežné pop skladby nepočúvam. I keď sa tomu nedá úplne vyhnúť, napríklad v obchodných centrách.

Zlo je vlastne dobré“

Vezmime si napríklad takú pieseň Better Have My Money od svetoznámej speváčky Rihanny. Tá síce nie je otvorené okultná, no videoklip k nej je mimoriadne brutálny až sadistický. Je o tom ako si Rihanna doslova užíva týranie, trýznenie a až následné zavraždenie ľudí, ktorí jej dlhujú peniaze (a niekedy ani to nie). Celý „príbeh“ je pritom prezentovaný tak, že Rihanna je v práve, lebo jej „dlhujú peniaze“. Jednu ženu takto vyzlečie donaha a zavesí dolu hlavou, aby ju mučila. Inú ženu zas drží pod vodou a topí – aj keď tá Rihanne žiadne peniaze nedlhuje, len jej manžel. Toto „simulované topenie“ pritom patrí medzi najbrutálnejšie mučenia a často sa využíva aj na neslávnej americkej väznici Guantánamo.

Manžela mŕtvej ženy potom Rihanna spúta, mučí a nakoniec zavraždí. Vraždenie sa jej však vyplatilo – speváčka dostáva všetky svoje peniaze späť. Posledný záber na ňu ukazuje, že je celá od krvi svojich obetí; a tak možno konštatovať, že celý videoklip (a pieseň) nie sú ani tak o navrátení peňazí, ale primárnu úlohu v nich hrá práve sadizmus, mučenie a brutálne vraždenie.

Prakticky každý spevák/speváčka má vo svojom repertoári minimálne jednu pieseň (zväčša však oveľa viac) o sadizme a satanizme. Tínedžerská hviezda Billie Eilish má takto napríklad piesne s názvom All the good girls go to hell (Všetky dobré dievčatá idú do pekla), kde v texte doslova spieva, že hrdinka piesne „predala svoju dušu“. Ďalšia jej skladba (jej piesne počúvajú prevažne dievčatá vo veku 15 až 20 rokov) s názvom I Did Something Bad (Urobila som niečo zlé) zas poslucháčky poúča, že aj keď urobíte niečo zlé, môžete sa cítiť príjemne a bude to tá najväčšia zábava vašich životov. Inými slovami: „Zlo je vlastne dobré.

Bývalý okultista Zachary King tiež v nejednom interview vyhlásil, že najmä vo videoklipoch speváčky Pink sa objavujú prestrihy na čarodejníkov a okultných mágov vysokého stupňa. Hlavnou mentorkou ďalšej hudobnej celebrity, Lady Gaga, zas bola známa čarodejnica a okultistka superbohatých, Marina Abramovičová. Tá sa presadila vďaka svojej metóde zvanej „spirit cooking“ („duchovné varenie“), čo by mala byť kombinácia okultizmu a akýchsi prapodivných New Age cvičení. Portál MTV cituje Abramovičovej slová o jej žiačke:

Je to tvrdá študentka,“ povedala Abramovičová. „Musela som jej zaviazať oči a ona bola tri hodiny v lese, zožierali ju komáre a pavúky, doškriabali ju kríky. Bolo to neuveriteľné. Čokoľvek som jej povedala, splnila to do úplného konca, nikdy sa nesťažovala… cvičenia sú dosť ťažké.

Gaga je potom prenesená do rieky, kde stále vydáva zvuky, pričom má na sebe Abramovičovej patentovaný „energetický odev“, vrátane žltých rohov, ktoré jej zakrývajú oči, oblečenie vybavené magnetmi, ktoré pomáhajú kontrolovať tok energie v jej tele.“2

Mnohé z „energetických“ pseudookultných cvičení absolvovala speváčka v úplnej nahote a osamelosti kdesi v lesoch, navyše v akomsi prapodivnom duševnom stave, kedy nebola plne pri vedomí.

Keď je Katy Perry naozaj úprimná

Najväčšou prehliadkou satanizmu v hudobnom priemysle je však už tradične galavečer American Music Awards (AMA). Jeho posledná predpandémiová verzia z roku 2019 bola plná ohňa a pekla. Na začiatku galavečera došlo k menšiemu incidentu, keď speváčka Selena Gomez podala hrozivý výkon. Médiá neskôr prišli so správou, že pred vystúpením utrpela „panický záchvat“. Ale potom sa už všetko rozbehlo podľa plánu.

Ďalšia známa celebrita aj na Slovensku, Kesha, už išla na istotu. Jej pieseň niesla názov Raising Hell (Dvíhajúce sa peklo). Jej predstavenie začalo slovami: „Vitajte na NAŠEJ nedeľnej omši.“ Ako však názov piesne napovedal, o katolícku omšu rozhodne nešlo – skôr o jej pravý opak. Kesha stála v kulisách kostola, ktorý sa začal znenazdania dúhovými farbami doslova roztápať (vskutku symbolické). Následne speváčka spievala: „Nechcem ísť do Neba bez toho, aby povstalo peklo“, kým tanečníci za jej chrbtom ukazovali prstami znak rohov či parohov. Na konci predstavenia sa pozadie kulís už bez kostola zmenilo na ohnivo červené a tanečníci padajú mŕtvi k zemi.

Po už vyššie zmienenej piesni mladučkej Billie Eilish s názvom All the good girls go to hell, ktorá mala taktiež „pekné“ a hlavne symbolické kulisy, prišiel rad na u nás menej známu umelkyňu Camilu Cabello. Jej predstavenie začínalo v „nebi“, kde boli všetci tanečníci spolu so speváčkou oblečení v bielych odevoch symbolizujúcich čistotu a dobro. Avšak – ako spieva Camila – v nebi „nemôžem dýchať“. Následne sa účinkujúci objavujú na zemi – väčšinovo bielu farbu strieda väčšinovo zelená. Obloha sa však postupne zaťahuje a počas podivného rituálu sa speváčka niečomu upisuje. Následne sa otvára doslova brána do pekla a všetko sa mení na krvavo červené. Camila Caballo stihla v rozmedzí piatich minút so svojou ekipou zostúpiť z neba na zem a zo zeme do pekla. Vskutku obdivuhodný výkon. Presne v duchu Billie Eilish – „Všetky dobré dievčatá idú do pekla“.

Ale aby sme boli spravodliví, aj predchádzajúce ročníky American Music Awards sa viedli v podobnom duchu. Toto je napríklad záber z AMA 2018. V hlavnej úlohe Taylor Swift, „obyčajné dievča z malého mesta z Pennsylvánie“. V posledných rokoch tiež nadšená podporovateľka LGBTXYZ.

Taylor Swift
zdroj: youtube.com

Tieto symboly nie sú žiadna náhoda. Dodnes možno nájsť na internete interview, na ktorom sa ďalšia slávna speváčka – Katy Perry – len tak mimochodom priznala, že „predala svoju dušu diablovi“. Katy Perry v rozhovore doslova hovorí:

Prisahám, že som chcela byť Amy Grantovou hudobného priemyslu, ale nefungovalo to. Tak som svoju dušu predala diablovi…3

Podobne sa na dnes už legendárnom videu vyjadril aj iný slávny hudobník, Bob Dylan:

Urobil som istú zmluvu…, aby som sa dostal tam, kde som dnes.“
„S kým ste tú zmluvu urobili?“
„S vrchným veliteľom… tohto sveta a sveta, ktorý nemôžeme vidieť.“
() „Ani neviem, ako som tie piesne vlastne napísal.“
„Neviete, ako ste napísal
i vlastné piesne?“
„Boli napísané
akoby magicky… a to nebola nejaká freudovská mágia, ale iný druh mágie a ja som ju istý čas robil.“
„A môžete ju robiť aj teraz?“
„Nie. Dnes môžem robiť iné veci, ale toto už nie.“4

Cena, ktorá sa platí

Otázka nie je, či sú títo speváci a speváčky skrytí uctievači Zla – lebo evidentne sú –, ale do akej miery je to celé inštitucionalizované. Robia títo ľudia tieto veci „na vlastnú päsť“, alebo ich k tomu núti samotný priemysel? Odpoveď na túto otázku sa oficiálnymi kanálmi zrejme nikdy nedozvieme. Avšak jeden hudobný videoklip nám možno môže poskytnúť istú pomôcku.

Maître Gims je francúzsky raper, ktorý je mimo hraníc svojej krajiny pomerne neznámy, ale vo Francúzsku je to hviezda najvyššieho formátu. V roku 2018 uviedol spolu s videoklipom svoj hit Le Prix à Payer (Cena, ktorá sa platí), ktorý je… nuž, vskutku zaujímavý. Na youtube má jeho videoklip, mimochodom, 66 miliónov pozretí.

Videoklip začína tým, že Gims sedí v čakárni s podobne oblečenými mužmi. Kráča k nim tajomná žena oblečená v čierno-červenom (v okultizme obľúbené farby) a vyberá si práve Gimsa. Vybraný uchádzač sa dostáva do miestnosti so šéfom produkčnej spoločnosti a dostáva dokumenty na podpis. Ku papierom však nedostáva pero – ale nôž. Gims sa má hudobnej spoločnosti upísať doslova vlastnou krvou, čo aj urobí. V týchto chvíľach raper spieva:

Robíme veci, ktoré skutočne ľutujeme,
po čase,
urobil som to však úprimne.

Po podpísaní zmluvy krvou sa Gimsovi začína nový život. Opúšťa svoj domov a stáva sa súčasťou bohatej a slávnej elity. Najdrahšie vína sa lejú ako voda. Gims sa dostáva na titulné stránky časopisov a spieva pred mnohotisícovými nadšenými davmi. V súkromí však Gims trpí výčitkami svedomia a uvedomuje si, že urobil niečo veľmi zlé.

Rozhodne sa preto po čase priemysel opustiť, ale to už nebude také jednoduché. Prichádza na desivý zámok majiteľa hudobnej spoločnosti, aby mu oznámil, že končí. Je však zajatý a uspaný. Prebúdza sa spútaný v strede akéhosi rituálu, ktorý vedie práve majiteľ zámku a šéf hudobnej spoločnosti.

Cena, ktorá sa platí
zdroj: youtube.com

Gimsovi sa však akýmsi zázrakom podarí z tejto nepríjemnosti vyviaznuť a tak celý „príbeh“ končí so šťastným koncom. Bolo to však vskutku iba o chlp, ako sa hovorí.

25. februára tohto roku sa do amerických kín vrútil hudobný film rockovej skupiny Foo Fighters s príznačným názvom Studio 666. Presne o mesiac na to – 25. marca – bubeník tejto skupiny, Taylor Hawkins, záhadne zomiera na turné v Kolumbii. Hawkins viackrát vystúpil preoblečený za diabla a vo svojej oficiálnej biografii sa taktiež priznal, že sa niečomu „upísal“ (bližšie nešpecifikoval čomu).

Film je vlastne o tom, ako skupina hľadá pre svoj už 10. album nejakú novú inšpiráciu. Rozhodne sa pre niekoľkotýždňový pobyt vo viktoriánskom dome, v ktorom sa stala hromadná vražda… Spevák skupiny, Dave Grohl, zisťuje, že v podkroví sú akési satanistické symboly a že vraždy mohli byť rituálne. Následne ho posadne démon a sám Dave postupne vraždí ostatných členov skupiny tými najodpornejšími spôsobmi. Bubeník Hawkins – len tak pre informáciu – vo filme taktiež hynie jeho rukou. Všetky vraždy nie sú náhodné – sú to doslova ľudské obety. Opäť to však pomohlo: Dave, už ako single spevák, sa stáva obrovskou globálnou celebritou. V tejto „čiernej komédii“ zaznievajú aj tieto slová:

Je to diabol, kto v skutočnosti ovláda rockenroll…

27-čkári

Keď som sa dopočul o podivnej smrti Taylora Hawkinsa len pár týždňov po premiére tohto filmu (kde taktiež zomrel), spomenul som si na známu konšpiračnú teóriu s názvom „Klub 27“. Ide o celý rad spevákov, ktorí za záhadných a neraz nevyjasnených okolností zomreli práve v tomto veku. Hudobný časopis RollingStones uvádza:

Od Roberta Johnsona po Antona Yelchina, 20 hviezd, ktoré zomreli vo veku 27 rokov.

Klub 27 sa stal jednou z najpodivnejších a pozoruhodne tragických náhod v histórii rokenrolu. Tento výraz sa stal všeobecne známy po smrti Kurta Cobaina v roku 1994, pričom skalní fanúšikovia spájali jeho vek s vekom Jima Morrisona, Janis Joplin, Briana Jonesa a Jimiho Hendrixa – hoci to bolo pre fanúšikov pozoruhodné na začiatku 70. rokov, keď títo štyria vizionári zomreli len dva roky po sebe.

Časopis ďalej pokračuje:

Keď Amy Winehouse zomrela vo veku 27 rokov v roku 2011, pritiahlo to ešte väčšiu pozornosť na význam tohto veku. Aj keď bol klub do značnej miery prepojený s hudobníkmi, odvtedy sa rozšíril, pretože mnoho mladých hercov a umelcov prišlo o život kvôli všetkému možnému –počnúc závislosťami, cez samovraždu až po šialené nehody.5

Už časopis RollingStones priznáva, že mnohé z týchto úmrtí sú záhadné a nedoriešené. Rodiny sa v mnohých prípadoch neuspokojili s oficiálnym policajným vysvetlením smrti ich dieťaťa. O smrti hudobníka Briana Jonesa (†1969) článok napríklad uvádza:

„… smrť Briana Jonesa sa stala jednou z najvytrvalejších záhad rokenrolu, pričom mnohí ľudia spochybňujú oficiálnu verziu toho, čo sa stalo. Dokonca aj členovia (skupiny) Rolling Stones vyjadrili pochybnosti. „Záhada jeho smrti stále nebola vyriešená,“ povedal Keith Richards. „Neviem, čo sa stalo, ale udiali sa nejaké škaredé veci.

Mnohé konšpiračné teórie prepájajú záhadnú niť smrtí „Klubu 27“ práve so skrytým okultizmom a satanizmom v hudobnom priemysle. Úplnú pravdu sa zrejme nikdy nedozvieme. Ale…, mnohé by to vysvetľovalo, pretože tvrdý satanizmus bol vždy prepojený s obetami – či už zvieracími, alebo aj ľudskými…

P.S.: Koho by zaujímali takéto a podobné odkazy na okultizmus/satanizmus vo filmoch, seriáloch a hudobných klipoch, tomu vrelo odporúčam portál vigilantcitizen.com, ktorý sa týmto veciam na svojich stránkach pravidelne venuje. Väčšina tu použitých materiálov bola práve z tejto stránky.

1https://www.christianitas.sk/netflix-v-sluzbach-satanizmu/

2https://www.mtv.com/news/1712072/lady-gaga-marina-abramovic/

3https://www.youtube.com/watch?v=SPvtGvGtOzM

4https://www.youtube.com/watch?v=m_wAZ02JUtM

5https://www.rollingstone.com/culture/culture-lists/the-27-club-a-brief-history-17853/


PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!

Najnovšie články

„Nezaujímavá“ svätica z Lisieux: Malá Terezka a čo ste o nej nevedeli

Týždeň na Slovensku

„Anklopfzeremonie“ alebo pohľad do habsburských pohrebných rituálov

Vyčíňania krvavej grófky Báthoryčky mali zjavne okultný charakter