Propagácia homosexualizmu sa stáva bežnou aj vo firmách na Slovensku


13. augusta 2021
  Krátke správy - Spoločnosť

Príklady a peniaze priťahujú. Keďže vo svete je dnes už bežné, že gigantické svetové korporácie vynakladajú značné čiastky na propagáciu homosexuálneho správania, nechceli zaostať za pokrokovým svetom ani slovenské firmy. A pretože vo svete sa za podporou LGBT propagandy ukrýva kooperácia medzi politikmi, vládnymi ideológmi a manažérmi z trustov, ktorá sa následne premieta do úľav, dotácií a výhod pre firmy, môžeme usudzovať, že okrem boja proti kresťanskej civilizácii, sledujú aktéri tejto propagandy na Slovensku aj možné materiálne výhody.

S postupujúcou liberalizáciou európskej spoločnosti, preniká homosexuálna propaganda aj do slovenských firiem, alebo do slovenských pobočiek nadnárodných koncernov. Aktivity slovenských firiem ocenil vo svojej správe zo štvrtka aj denník SME.

Najznámejšou sa tento rok stala svojou propagáciou homosexualizmu, počas „Pride mesiaca“ v júni, slovenská firma Dedoles, ktorá pripravila príležitostnú dúhovú kolekciu ponožiek a spodnej bielizne. V reklame tiež zobrazila páry rovnakého pohlavia v jednoznačne intímnej pozícii. Firma išla vo svojej inkluzívnosti tak ďaleko, že za každý negatívny komentár pod LGBT propagandistickými príspevkami venovala jedno euro Fondu pre podporu LGBT+ komunity v mimovládnej Nadácii Pontis. Suma dosiahla číslo 5000, čiže o negatívne reakcie núdza nebola. Otázne je, koľko bolo tých pozitívnych.

Firma Dedoles však nebola prvá. Ďalšia slovenská firma, ktorá zareagovala na volanie dúhových sirén už pred niekoľkými rokmi, bola Slovenská sporiteľňa. Tá následne na to, ako ministerka bývalej vlády Ľubica Laššáková oznámila, že finančne nepodporí ani jeden z projektov predložených organizáciami zastupujúcimi LGBTI komunitu, na svojej stránke zverejnila dúhovú zástavu a pridala zvolanie: Mám na to postaviť sa za farebnú kultúru. K tomu pripojila text: „Sme presvedčení, že pre modernú krajinu je rôznorodosť prospešná. Preto sme sa rozhodli prispieť k farebnejšiemu Slovensku. V rámci výzvy Za farebnú kultúru podporujeme projekty organizácií Iniciatíva Inakosť, Dúhový PRIDE Bratislava a Nomantinels divadlo, zdvojnásobením vyzbieranej sumy. Každé darované euro má teraz hodnotu dvoch.“

Netreba dodávať, že pobočky nadnárodných firiem im idú príkladom. Spomeňme napríklad IBM Slovensko, ktorá na svojej stránke informovala zamestnancov o novom benefite: Extra dva dni dovolenky pre páry rovnakého pohlavia, pri uzavretí registrovaného partnerstva, alebo manželstva. V texte pripojenom na ich stránke stálo: „To, čo neumožní svojim občanom štát, umožní medzinárodná firma IBM svojim zamestnancom.“

>>>>>>>>PÁČI SA TI ČLÁNOK? – PODPOR CHRISTIANITAS !!! <<<<<<<<

Na Slovensku využíva propagáciu homosexualizmu v reklame aj švédska firma IKEA, známe sú aj fotografie párov rovnakých pohlaví v intímnych pózach, ktoré publikuje firma Hornbach vo svojich letákoch. Pobočka IT firmy Accenture na Slovensku sa taktiež angažuje v LGBT+ propagande. Tento trend, hojne dotovaný zo zahraničia a pretláčaný politicky z Bruselu, má všetky predpoklady gradovať. Jedinou možnosťou, ako s ním bojovať je bojkot týchto firiem kresťanmi. Ničomu inému nerozumejú.

BM

Zdroje: SME, startitup.sk

Zdroj obrázku: wikimedia commons.org

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!