Ďalšia sexualizácia detí: Po Balenciage a Bennetone sa pridala aj značka Gucci
19. januára 2023
Krátke správy
Sexualizácia detí v módnom priemysle pokračuje v takej miere, že to už rozhodne nemôže byť náhoda. Po škandáloch značiek Balenciaga a Benneton sa pridala svojou „troškou“ aj značka Gucci.
Módny dom Gucci oslovil do novej kampane speváka a skladateľa Harryho Stylesa, ktorý teraz spolu so značkou čelí vlne kritiky znechutených užívateľov sociálnych sietí, ktorí si už tiež – podobne ako my – myslia, že sexualizácie detí v súčasnej dobe už bolo naozaj dosť.
Styles, dospelý muž, totiž v novej kampani účinkuje v tričku s medvedíkom a pózuje vedľa detského matraca. Keď Gucci kampaň zverejnil na sociálnych sieťach, mnohí ľudia sa začali pýtať, prečo vlastne detský matrac musí byť súčasťou reklamy na oblečenie.
Rovnako zostala nezodpovedaná otázka, či už naozaj všetci tvorcovia módnych reklám „ochoreli“ a čo vlastne vyplýva z podstaty samotnej reklamy, kde vidíme muža v detskom oblečení s detským matracom…
MM
Zdroj: Daily Mail, ilustračný obrázok, zdroj – pixabay.com
PODPORTE PORTÁL CHRISTIANITAS
Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:
Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!