Antikoncepcia: podnikanie na úkor žien

Joanna Najfeldová
11. januára 2021
  Revolúcia

Káva bez kofeínu, celozrnný chlieb, jogurt bez farbív, pol hodiny cvičenia denne, nie príliš veľa sedenia za počítačom, pravidelný spánok… Zdravotné povedomie nebolo nikdy také vysoké ako dnes. Zároveň sú však stovky miliónov žien po celom svete dennodenne kŕmené antikoncepčnými prostriedkami, ktoré ničia ich zdravie a svedomie, prinášajúc falošný pocit pohodlia.

Ženy, ktoré užívajú antikoncepciu, sa snažia presvedčiť seba i okolie, že sú slobodné, informované, že tabletka je nevyhnutnosťou alebo menším zlom. Opakujú tak dogmy vytvorené reklamnými kampaňami. Farmaceutické koncerny môžu byť hrdé na účinnosť svojej goebbelsovskej propagandy.

A farmaceutické koncerny veru aj hrdé sú. Bežní ľudia nemajú ani len tušenie o bohatých galavečeroch, na ktorých farmaceutickí obchodníci rozdávajú odmeny za úspešné výsledky v predaji. Zbežná revízia internetových stránok tohto odvetvia odhaľuje okraj veľkého sveta ešte väčších peňazí, o ktorom majú pacienti v Poľsku (rovnako tak u nás, na Slovensku) veľmi naivnú predstavu. Dôvera vo výrobcov liekov je prirodzená – nikto nemá rád pocit, že je ohrozený alebo keď niekto obviňuje ostatných z nečistých úmyslov. Antikoncepcia vo farmácii však vo veľkom rozsahu, okrem vraždenia nenarodených detí, navyše aj ubližuje ženám.

V prvom rade ide o zisk, potom zisk a nasleduje zisk

Marc-André Gagnon a Joel Lexchin z York University v Toronte dokázali, že farmaceutický priemysel vynakladá dvojnásobne viac prostriedkov na propagáciu ako na výskum. Reklama spotrebuje štvrtinu tržieb z predaja. Len v USA je to takmer 60 miliárd dolárov ročne, čo je 61 000 dolárov na lekára.

Podľa vedcov sú tieto čísla stále ešte podhodnotené. Nezohľadňujú nekonvenčné formy propagácie zatriedené do iných kategórií ako reklama – napríklad sponzorované publikácie s názvami orgánov. Gagnon a Lexchin upriamili pozornosť aj na podujatia organizované americkým farmaceutickým priemyslom na reklamné účely. V rokoch 1998-2004 sa ich počet drasticky zvýšil zo 120 000 až na 371 000 ročne. Štúdia bola zverejnená pred dvoma rokmi.

K výpočtom kanadských vedcov môžete pridať údaje Centra pre responzívnu politiku – americkej organizácie monitorujúcej vzťah medzi veľkými peniazmi a politikou. Podľa CRP žiadny iný priemyselný sektor, okrem finančného sektoru, neutráca viac na politický lobing, ako farmaceutický priemysel.

Sponzorovanie lekára

V Poľsku môže farmaceutický priemysel minúť ročne na propagáciu až niekoľko miliárd dolárov. Kam idú tieto peniaze? Jednorazové vysielanie televíznej reklamy môže stáť stotisíc zlotých. Aký veľký musí byť zisk spoločností, ak sa oplatí vysielať reklamu na aspirín, ktorý stojí pár zlotých a reklama trvá mesiace? A o koľko výnosnejšia musí byť podpora antikoncepcie, na ktorú klient ročne utratí niekoľko stoviek zlotých a závisí od nej roky? Ako však propagovať lieky na predpis, ak je ich reklama v médiách (mimo odvetvia) zakázaná?

Úplne jednoducho. Nie je totiž zakázané sponzorovať „konferencie lekárov“ v exotických krajinách či vybavenie ich kancelárie. Môžete si byť istí, že opálený a moderný, mladý, dynamický lekár v zrekonštruovanej a modernej kancelárii bez problémov predpisuje antikoncepciu, problémy so svedomím určite nemá.

Ešte lepšou investíciou do propagácie antikoncepcie je známy lekár, ktorý účinkuje v televízii a veľké mainstreamové médiá ho označujú za „vynikajúceho gynekológa“. Po pozvaní do programu sa predstaví ako mediálny expert. Školy takéhoto lekára z televízie s radosťou pozvú na „rozhovor s mladými ľuďmi“, prijmú učebnicu sexuálnej výchovy financovanú spoločnosťou a bezplatné vzorky. Lekár môže kedykoľvek prevádzkovať informačné centrum, aura autority vytvorená médiami zmení lekára rýchlo na nespochybniteľného odborníka v medicínskej komunite. Pre podnikanie je to ideálna investícia.

Nápady, ktoré pomáhajú rozvíjať podnikanie

Aktivistky za práva žien sa takisto dokonale hodia k úlohe diskrétne sponzorovaného „odborníka“ pre antikoncepciu. Feministické organizácie trénujú vlastných odborníkov, ktorí sa presadzujú vo virtuálnom marketingu medzi svojimi rovesníkmi. Mladí „odborníci na sexuálnu výchovu“ sa následne pomerne ľahko dostávajú do škôl, klubov, na večierky. Majú podporu médií a mainstreamové liberálne médiá o nich píšu len pozitívne.

Máloktorý z novinárov sa bude obťažovať s tým, aby skontroloval kompetencie jednotlivých „odborníkov na sexuálnu výchovu“. Nie je na to ani čas a nie je o to ani záujem. Článok má byť napísaný tak, aby „čitateľa zahrial a naladil na tú správnu tolerantnú vlnovú dĺžku“. Je bežné, že vo virtuálnom marketingu mladí odborníci používajú rôzne identity, vždy sa objavujú v diskusiách o antikoncepcii a vedú diskusiu smerom, ktorý vopred vytýčil farmaceutický priemysel. A farmaceutický priemysel tiež pripravil obrovské množstvo online zdrojov, ktorými čitateľa rafinovane zahltí.

Chytanie do siete

Zadaním slova „antikoncepcia“ do internetového vyhľadávača nájdeme na najvyšších priečkach umiestnené odkazy na stránky, diskusné fóra, odborníkov z radov gynekológov, pričom väčšinu týchto portálov vytvorili práve farmaceutické spoločnosti. Tieto stránky na prvý pohľad vyzerajú čisto informatívne, trochu profesionálne, ale vždy elegantne a atraktívne.

Pozornosť treba zbystriť napríklad v sekcii často kladené otázky. Tu sa objavujú aj veľmi primitívne otázky typu: „Je prerušovaný sexuálny styk rovnako účinný ako antikoncepčné tabletky?“ Takto sformulovaná otázka a problematika je naschvál postavená tak, aby z toho vyšla čo najlepšie farmaceutická firma vyrábajúca antikoncepciu. Je predsa zrejmé, že spoľahlivý a známy portál musí byť lepšie informovaný, ako nejaký rigidný kňaz a jeho vierouka.

Alebo otázka: Sú antikoncepčné tabletky u fajčiarov menej účinné?“ Nasleduje odpoveď odborníka: „Takáto skutočnosť sa nepotvrdila a je dokonca ťažké si predstaviť takýto mechanizmus.“ Pravda je však taká, že fajčenie môže mať v spojitosti s antikoncepciou značné negatívne účinky.

Píše sa aj o „prírodnej antikoncepcii“, ale spoločnosti sa snažia zvýrazniť rozdiel medzi kalendárom plodných a neplodných dní, resp. prerušovaného pohlavného styku na jednej strane a modernou a účinnou jednoduchou tabletkou pre 21. storočie na druhej strane. Navodzuje sa atmosféra, že pre moderného tínedžera je určená iná, moderná cesta, ktorá je efektívna a hlavne jednoduchá. Takéto predstavy sa úplne otvorene propagujú aj v ženských časopisoch. To je nosná línia antikoncepčnej propagandy.

Cieľom je v prvom rade mládež

Najdôležitejším „cieľom“ antikoncepčného podnikania je mladá žena. Ak sa ju podarí podchytiť skoro, ostane verným spotrebiteľom na dlhé roky, možno až do menopauzy. Ak jej antikoncepcia poškodí zdravie ešte lepšie, bude kupovať od farmaceutickej spoločnosti aj ďalšie lieky. Investícia sa jednoducho oplatí.

Nie každé mladé dievča však možno chytiť takto jednoducho. Takmer všetky dievčatá sa však zaujímajú o popkultúru. Počúvajú hudbu, sledujú tínedžerské seriály, či život celebrít. A hltajú reklamu, ktorá je bohatou súčasťou tínedžerských programov, a ktorá v tínedžeroch buduje pocit prestíže.

Poľskú hip-hopovú kapelu kedysi navštívil zástupca farmaceutickej spoločnosti. Požiadal ich, aby skupina napísala pieseň o antikoncepcii „po“. Nie je potrebné spomínať nijaké meno, treba však, aby bola pieseň o tabletke „po“ pozitívna. Farmaceutická firma už zariadi, aby sa hudobné video dostalo na MTV, vybaví aj turné. A takto vznikajú reklamné kampane, v ktorých sa „celebrity“ oháňajú antikoncepciou.

Stačí iniciovať sociálnu kampaň, ako je „oslava antikoncepcie“ a máme záruku, že „celebrita“ a „odborník“ budú pozvaní do televízie. Farmaceutické spoločnosti si spokojne mädlia ruky. Namiesto toho, aby na tridsaťsekundovej reklame minuli stotisíc zlotých, majú voľný vysielací čas, ktorý divák sleduje s pozornosťou a dôverou v nestrannosť médií.

zdroj: Pikrepo

Spotrebiteľ v školskej lavici

Azda najväčším úspechom stratégov farmaceutickej ríše je myšlienka „sexuálnej výchovy“ na školách. Pokiaľ ide o peniaze daňových poplatníkov, v inštitúcii, ktorá má autoritu, majú podporovatelia antikoncepcie priamy kontakt s mladými ľuďmi týždeň čo týždeň. Tento predmet sa nazýva „sexuálna výchova“, „sexuálne vzdelávanie“ alebo „sexuálne zdravie“.

Deti sa učia, že antikoncepcia nie je iba sloboda či právo, ale aj zodpovednosť, ba dokonca nevyhnutnosť, otázka bezpečnosti! Sex, ktorý je „ohrozený“ tehotenstvom, sa nazýva nechránený sex. Ten s kondómom je teraz „bezpečný“. Tabletka „chráni“ pred otehotnením. A „nezodpovednosť“ od „zodpovednosti“ je oddelená päťdesiatimi zlotými mesačného poplatku za predplatné od výrobcu poisťovacích agentov. Vzorky sú zadarmo s podrobným návodom na použitie.

Skúsenosti všetkých „osvietených“ krajín ukazujú, že takáto indoktrinácia vedie k čoraz skoršiemu sexuálnemu predmanželskému životu, vedie k šíreniu pohlavných chorôb, nárastu počtu tehotenstiev v ranom veku, zvyšuje sa počet potratov. Šírené informácie o antikoncepcii na školách sú len prilievaním benzínu do ohňa. Farmaceutický priemysel však víta skoršie a skoršie začatie sexuálneho života, šírenie pohlavných chorôb, problém skorého tehotenstva a potratov. Niet pochýb o tom, že premietania filmov propagujúcich antikoncepciu iba prilievajú olej do ohňa. Z pohľadu farmaceutického priemyslu ide práve o to.

Zlikvidujte ho, vypuďte a zničte

Aká je teda pravda o antikoncepčnej tabletke? Samotný mechanizmus jej fungovania je tabu. Tabletka spôsobuje sterilizáciu umelým blokovaním ženského cyklu. Nie je pravda, že antikoncepcia „upravuje cyklus“. Vypne cyklus so všetkými účinkami manipulácie s hormónmi, ktoré s ním prichádzajú.

Nie vždy však mechanizmus vypnutia cyklu funguje. Organizmus sa chráni pred sterilizáciou. V tejto situácii je potrebné konať druhým mechanizmom – spermicídne. Ak zlyhá, aktivuje sa tretí systém – skorý potrat – spôsobujúci vypudenie počatého dieťaťa z tela matky. Posledný uvedený mechanizmus je starostlivo skrytý v letákoch, často pod sloganom, ktorý je pre laika nepochopiteľným.

Ako je vôbec možné, že sa lieky na skoré potraty predávajú nevedomým ženám? Farmaceutický priemysel úplne predefinoval tehotenstvo. Podľa ich slovníka žena nie je tehotná, kým dieťa nie je implantované do maternice. Týmto spôsobom sa dá utajiť potratový účinok antikoncepcie. Mnoho katolíkov, ktorí užívajú tabletku, si neuvedomuje, že to, čo je pre nich „miernym prispôsobením“ učenia Cirkvi, pre ich deti znamená jednoducho smrť.

Antikoncepčná tabletka ktorá zabíja nie je liekom

Slogan Lepšia antikoncepcia ako potrat je veľký podvod. Údaje z mnohých zdrojov potvrdzujú, že ženy, ktoré užívajú antikoncepciu majú väčšiu pravdepodobnosť, že niekedy zabijú svoje dieťa. Tieto ženy tvoria väčšinu klientiek, ktoré podstúpia potrat. Mentálny mechanizmus v ich hlavách je jednoduchý. Musím ísť na potrat, nie je to však moja chyba, ja som sa predsa chránila, zlyhali tabletky.

Nespoľahlivosť tabletiek je zrejmá a je len otázkou času, kedy sa tak stane. Účinnosť tabletiek klesá pri dlhodobom užívaní. Falošný pocit beztrestnosti, ktorý sa snažia navodiť farmaceutické firmy však vedie tínedžerov k zvyšovaniu sexuálnej aktivity a to vedie nakoniec ku tragédii. Predajcovia antikoncepčnej smrti to však cynicky využívajú, rovnako, ako celú „sexuálnu výchovu“.

Okrem toho má čoraz väčší význam tzv. potratový biznis, pretože bunky z potratených detí sa používajú v genetike, či plastickej medicíne. Carol Everetteová, bývalá majiteľka potratovej kliniky v šokujúcom dokumente Krvavé peniaze uviedla, že je priamo zapojená do úmrtia približne 35 tisíc detí, pričom spoločnosť potrebovala, aby každé dievča vo veku 13-18 rokov v USA podstúpilo aspoň tri potraty – tento počet bol pre spoločnosť rentabilný. (!)

Antikoncepciu nemožno nijako nazvať liekom. Liek je látka, ktorá telu pomáha, zlepšuje narušené činnosti a predchádza poškodeniu organizmu. Antikoncepčné látky sú však chemikálie, ktoré likvidujú dieťa a poškodzujú zdravie ženy. Gynekológovia dobre poznajú nežiadúce účinky antikoncepčných prostriedkov a poznajú aj choroby, ktoré antikoncepcia spôsobuje.

Antikoncepčná tabletka má vysoko invazívnu chemickú štruktúru. Ničí hormonálnu rovnováhu a môže natrvalo deformovať biologické funkcie tela. Výskum, ktorý to dokazuje, je veľmi ťažké zverejniť kvôli silnému vplyvu farmaceutickej loby v lekárskych časopisoch. Čo sa však rozšírilo, je vskutku strašidelný katalóg chorôb, ktoré antikoncepcia spôsobuje.

Medzinárodná agentúra pre výskum rakoviny (IARC) Svetovej zdravotníckej organizácie (WHO) označila antikoncepčnú tabletku za vysoko karcinogénnu. Antikoncepcia zvyšuje riziko malígnych nádorov: rakovinu prsníka, rakovinu krčka maternice, pretože hlavná zložka antikoncepčných tabletiek – estradioletylén je tisíckrát silnejším prostriedkom ako estradiol, ktorý je prirodzene produkovaný ženským telom. Práve toto zvyšuje riziko rakoviny maternice, prsníkov a pečene.

Podporovatelia antikoncepcie tvrdia, že tabletka zabraňuje rakovine vaječníkov. Antikoncepčná tabletka podľa nich blokuje ovuláciu a preto šetrí vaječníky. Ak by to bola pravda, ženy, ktoré mali iba jeden vaječník pracujúci dvakrát rýchlejšie, by mali vyššiu pravdepodobnosť vzniku rakoviny. Nie je to však tak, takže nie je možné povedať, žeby tu bola antikoncepcia nejako prospešná.

Podľa Kráľovskej vysokej školy praktických lekárov regulácia pôrodnosti zvyšuje riziko úmrtia na kardiovaskulárne poruchy päťnásobne. Lancet v roku 1997 informoval o niekoľkonásobne vyššom riziku infarktu u fajčiarov a žien s hypertenziou. Ďalšie zdroje popisujú u mladých žien užívajúcich antikoncepciu zvýšený výskyt trombózy, krvácania do centrálneho nervového systému, ochorenia koronárnych artérií, srdcový infarkt, hypertenziu, ischemickú cievnu mozgovú príhodu. Antikoncepcia zvyšuje riziko upchatia žíl, pľúc, mozgu a očí 2 až 6-krát.

Časopis British Journal of Obstetrics and Gynecology publikoval štúdiu, podľa ktorej antikoncepčné tabletky zvýšili riziko neplodnosti o 26 až 29 percent. Medzi komplikácie antikoncepcie patrí aj medzimenštruačné krvácanie, chronický zápal a zmeny klasifikované ako prekancerózy. Mnohé z týchto komplikácií sú oneskorenou časovanou bombou v organizme ženy, negatívne sa prejavia vo veku 40-50 rokov.

V mene čoho?

Kým antikoncepčná časovaná bomba v ženskom tele nevybuchne, mnoho mladých žien zanedbáva zdravotné riziká. Je však nemožné prehliadnuť denné ochorenia spôsobené antikoncepčnými tabletkami. Značná časť žien sa sťažuje na prírastok hmotnosti, depresie, nepekné zmeny pokožky, nevoľnosť a zvracanie, bolesti hlavy, opuchy, kŕčové žily, celulitídu a strie.

Je tiež zaujímavé, že antikoncepcia znižuje sexepíl. Injekcia Depo Provera, ktorá je pre dievčatá uvádzaná na trh ako praktickejšia, než denné užívanie tabletky prehĺtaním, nielenže vážne zvyšuje riziko rakoviny prsníka, osteoporózy a cukrovky, ale obsahuje aj prísadu používanú na chemickú kastráciu pedofilov… A mladé dievčatá to užívajú v mene tzv. sexuálnej slobody.

Britskí vedci navyše preukázali mätúci účinok antikoncepcie na feromóny, ktorý narúša schopnosť prirodzeného výberu. Stáva sa, že žena, ktorá nadviaže vzťah v čase, keď užíva antikoncepciu, že zatúži mať dieťa, síce prestane užívať tabletky, stratí však záujem o partnera – činnosť feromónov je narušená.

Myšlienka chemického vynútenia neplodnosti je založená na hlbokom opovrhovaní ženami. Znižuje ženu na úroveň plechovky od piva, ktorá je chladená v chladničke vždy po ruke. Prečo by žena mala prijímať potraty svojich vlastných detí, zmrzačiť sa karcinogénmi, zničiť celé svoje zdravie, emócie a pohodu? Prečo neberú antikoncepciu muži?

Ničenie zdravia žien je vážnym sociálnym problémom, pretože nežijeme izolovane. Stále viac vedcov sa zaujíma o otázku kontaminácie podzemných vôd hormónmi, ktoré sa nerozkladajú. Niektorí tvrdia, že môžu tiež za epidémiu neplodnosti.

A vo verejnej diskusii sa samovražedný spôsob antikoncepcie považuje za dobro civilizácie. Bravó, páni z farmaceutického marketingu…

Váš príspevok je životne dôležitý pre udržanie a ďalší rozvoj portálu.
Prosíme Vás, podporte nás sumou:

5 € 10 € 20 € 50 €

Bráňme spolu vieru, rodinu a vlasť!